niedziela, 29 lipca 2012

mały bohater


Wybór wózków jest obecnie imponujący. Wózki dziecięce stanowią bardzo bogatą ofertę każdego sklepu z artykułami dziecięcymi. Niestety również są bardzo drogie. Ostatnio najpopularniejsze są wózki, na stelażu których można podpiąć gondolę, wózek spacerowy oraz fotelik samochodowy. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie i ekonomiczne. Ekonomiczna najwyżej nie jest cena za taki wózek. Wózek jednak służy nam dość długo, bo nawet do trzeciego roku życia dziecka, warto więc zainwestować w dobry wózek i wygodny.

Wybierając wózek dla naszego dziecka, określiłam sobie kilka głównych kryteriów, którymi będę się kierować przy wyborze. Najbardziej mi zależało na tym, żeby to był wózek trzyfunkcyjny. Foteliki samochodowe i tak są potrzebne do jazdy samochodem, więc i tak trzeba by kupić. Gdy jednak się gdzieś z dzieckiem wyjeżdża, przydaje się również wózek. Po co jednak pchać do małego bagażnika jeszcze gondolę, skoro można tylko sam stelaż – zajmuje znacznie mniej miejsca. Po wyjściu z samochodu, wystarczy odpiąć fotelik i umieścić go na stelażu.

Zaskakujące jest to, że już nawet najmniejsze ubranka dla dzieci prezentują bohaterów jakiś bajek. Przecież niemowlęta nie wiedza jeszcze czy lubią Kubusia Puchatka, Spidermana czy Barbie. Już nawet u takich małych dzieci wykorzystuje się firmowe logo – zupełnie niepotrzebnie. Uważam, ze te najmniejsze ubranka nie powinny przedstawiać takich reklamowych treści. Zupełnie inaczej – czyt. lepiej – wygląda dla mnie dziecko ubrane tradycyjnie – w śpiochy i body bez nadruku z bohaterami komercyjnych bajek.

Wybór wózka dla dziecka, to naprawdę ważny wybór. Korzystamy z niego nawet przez trzy lata, więc mysi w pełni nas zadowalać. Wózki dziecięce są bardzo drogie, ale również posiadają wiele ulepszeń, wiele ciekawych funkcji, które poprawiają ogólną jakość wózka oraz wydłużają trwałość wózka. Dla mnie najciekawszym i najlepszym rozwiązaniem są wózki typu 3 w 1. W jednym wózku ma się spacerówkę, gondolę i fotelik samochodowy. Wózki te maja również solidny, gruby stelaż. Jest trwały i ładnie się prezentuje.

Kiedy nadszedł czas na wybór wózka, wiedziałam już jakimi kryteriami się kierować. Poczytałam różne fora dla przyszłych mam, gdzie wózki dziecięce to temat numer jeden. Wiedziałam, ze chcę wózek trzyfunkcyjny – bo jest wygodny. Wiedziałam, że chcę, by miał kolor czerwony – bo modny. Poza tym musi posiadać kilka ważnych dla mnie funkcji – regulację oparcia, możliwość przekładania rączki, obrotowe koła. Co do kół, to był jeszcze jeden warunek – muszą być duże i pompowane. Tylko takie umożliwiają wygodne prowadzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz